گلفام حسن

وبلگ حسن

گلفام حسن

وبلگ حسن

التهاب پلک و خستگی

التهاب پلک و خستگی

خستگی می تواند باعث تورم چشم شود. نگهداری آب در طول شب نیز می تواند به چشم آسیب برساند. این می تواند موجب تورم چشم ها در صبح شود. به خصوص اگر فرد به خوبی خواب نداشته باشد. قرار دادن یک قله خنک در حالی که نگه داشتن سر خود را بر روی بالش ممکن است مفید باشد. نوشیدن یک لیوان آب ممکن است به کاهش حجم مایع و تورم کمک کند.التهاب پلک ها و گریه کردن

Image result for ‫توضیحات التهاب پلک‬‎


گریه می تواند باعث انقباض رگ های خونی کوچک در چشم ها و پلک ها شود، به خصوص اگر گریه بیش از حد شدید و طولانی باشد. پلک های تورم که پس از گریه فرد ظاهر می شود می توانند از انباشت سیال حاصل شود که نتیجه افزایش فشار خون در یک نقطه در اطراف چشم است. استراحت، خنک نگه داشتن، بالا بردن سر و آب آشامیدنی می تواند مفید باشد.


التهاب پلک و محصولات آرایشیآنفلوآنزا و پاکسازی چشم هنگامی که محصولات آرایشی و مراقبت از پوست به چشم می آیند، می توانند به چشم و بافت اطراف آن آسیب برسانند، باعث تورم و ایجاد قرمزی و درد می شوند. واکنش های آلرژیک به این ماده همچنین می تواند به پلک های تورم منجر شود. اگر افراد سوزش و تورم را تجربه کرده باشند، باید از قطره های بینی که در داروخانه ها استفاده می کنند استفاده کنند. این برای کم کردن ناراحتی بسیار مفید است. اگر سوزش ادامه یابد یا بدتر شود، باید با متخصص چشم تماس بگیرد. از قطره خونریزی چشم یا سایر محصولات دیگر برای کاهش درد اجتناب کنید. این محصولات می توانند واکنش های شیمیایی شدید با لوازم جانبی و محصولات مراقبت از پوست ایجاد کنند.التهاب پلک ها و التهاب چشمالتهاب چشم عفونی است که در عمق پلک رخ می دهد. این نوع می تواند بسیار سریع منتقل شود و معمولا بسیار دردناک است. حتی یک برش بسیار کوچک می تواند برای ورود به باکتری ها و التهاب چشم ایجاد شود. اگر پلک شدید باشد، قرمز است، باریک یا متورم شده است. کسی باید از مراحل اولیه پیروی کند. التهاب تورم بسیار جدی است که نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارد. بسته به شدت عفونت، ممکن است لازم باشد که آنتی بیوتیک ها دریافت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.