گلفام حسن

وبلگ حسن

گلفام حسن

وبلگ حسن

درمان التهاب سینوسی با فشرده سازی داغ

درمان التهاب سینوسی با فشرده سازی داغ

این درمان خانگی سینوسی در کاهش درد و التهاب گونه ها و مناطق اطراف ابرو بسیار موثر است. این درد اغلب با خم شدن یا لولیدن احساس می شود. برای از بین بردن درد، کافی است یک حوله را در آب گرم قرار داده و حوله را برای برداشتن آب فشار دهید. سپس آن را به مدت 3 دقیقه روی گونه ها و پیشانی خود قرار دهید. قابل توجه است که فشرده سازی داغ کمک می کند تا مخاط را از بینی بردارید و سینوس ها را باز کنید و درد و التهاب را از بین ببرید.
درمان التهاب سینوسی با شستشوی بینی

تغذیه با سر استریل یک درمان موثر برای باز کردن سینوس ها است. این درمان به عنوان یکی از امن ترین و ارزان ترین راه حل برای کاهش عفونت سینوس شناخته شده است. این به اندازه کافی برای پر کردن سرنگ از سر من است و محتویات محلول را به یکی از سوراخ های بینی فشار دهید. در این حالت، هوای نفس عمیق از طرف دیگر سوراخ از طریق مایع بینی ذخیره می شود.
خوردن سینوز التهاب

استفاده از بخور دادن یکی از مؤثرترین وسایل خانگی برای التهاب و عفونت های سینوس است. محققان مرکز پزشکی دانشگاه مریلند توصیه می کنند که از بخور دادن برای باز کردن سینوسی خود سه تا چهار بار در روز استفاده کنید. فقط آب را در یک کاسه کوچک جوش بیاورید و سر خود را با یک حوله تکان دهید و آن را به طور مداوم به مدت 10-15 دقیقه وارد کنید. این کمک می کند تا غشاهای مخاطی ضعیف دستگاه تنفسی را از بین ببرید و بینی خود را باز کنید و درد و التهاب سینوس ها را کاهش دهید.
درمان التهاب سینوسی با سرکه سیب

قسمت اصلی سرکه سیب، اسید استیک، از رشد باکتری جلوگیری می کند و در درمان عفونت سینوس بسیار موثر است. توصیه می شود یک لیوان آب گرم بخورید که به یک قاشق چای خوری سرکه سیب سیب و یک قاشق غذاخوری عسل اضافه شده است. توصیه می شود که این درمان برای یک هفته ادامه یابد. علاوه بر این، شما می توانید یک یا دو قاشق چای خوری آب سیب را در آب گرم قرار داده و آنرا بمالید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.